Rudersdal Rejseforening

Forårstur til Gran Canaria 2024

Læs om turen her

Hent ansøgningsskema her

Læs om kommende rejser under "Nyheder"

Frivilligcentrets Nyhedsbrev 4. jan. 2024 - Læs det her

Frivilligcentrets Nyhedsbrev 22. dec. 2023 - Læs det her

Rejseforeningen omtalt i Rudersdals Avis.

Læs side 1 her og læs side 14 her.

"At rejse er at leve - også med kørestol"

Jeg skriver først og fremmest, fordi jeg igen er opfyldt af glæde over, at have deltaget igen, i en herlig tur, denne gang til Tenerife. Alt klappede, og hjælperne var enestående, altid villige til at hjælpe, altid en dejlig munter tone, dem imellem, altid opmærksomme for, hvor der var brug for lidt ekstra hjælp. Øen var meget smuk, hotellet uden klager på noget punkt, og vejret var lige det solskin, som vi blege nordboer trængte til, på denne tid af året. Ved små byture om formiddagen, blev der altid fundet plads til os alle på hyggelige cafeer, hvor man kunne sidde og bare studere det pulserende liv omkring en, -herligt. De 2 heldagsture var også vellykkede, – ingen af os vil nok glemme Teide eller de blomster og dyr vi så i dyreparken.

Alt i alt, vil jeg bare udtrykke min glæde over, at bo i en kommune, hvor en rejseforening gør det muligt, at komme ud og se lidt af verdenen, selv om, man er ældre og vakkelvorn.! – TAK. –

Venlige hilsener

Britta Markussen

Nyheder